loading...
فانلی | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
Admin بازدید : 139 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

محاسبه عاشقانه :

۱ + ۱ = همه چیز

و

۲ – ۱ = هیچ چیز

.

محاسبه عاشقانه :

۱ + ۱ = همه چیز

و

۲ – ۱ = هیچ چیز

.

.

من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم / نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی

چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی / نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی . . .

.

.

اسپند دود می کنم ، برای عشقمان

هر شب

میان راز و نیاز های شبانه

نکند جادوگر  زشت بی تفاوتی ، چشممان بزند . . .

.

.

احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

.

.

ای کاش تیم احساسم انقدر قوی بود که هیچ کس جرات بازی با آن رانداشت . . .

.

.

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .

.

.

میدونی قشنگترین احساس چه وقتیه !؟
وقتی برمیگردی ، یواشکی به عشقت نگاه کنی . . .
می بینی که اونم داشته بهت نگاه میکرده . . . !

.

.

خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !

.

.

شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!

.

.

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!

.

.

ای خوش آن لحظه ی دیدار که ما یار شدیم / به صفای دل هم سخت گرفتار شدیم.

.

.

قاب عکستو زدم جای ساعت، از اون موقع به بعد شدی تموم لحظه هام

.

.

ریا به سرش زده، پری می‌رقصد / ناهید کنار مشتری می‌رقصد
بانو تو مگر چه کرده‌ای با عالم / با عشق تو، رود بندری می‌رقصد
(جلیل صفر بیگی)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی,طنز,اخبار,گالری تصاویر,بیوگرافی,دانلود,خانواده,مد و زیبایی,فناوری,ورزشی,و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,095
  • بازدید ماه : 2,095
  • بازدید سال : 54,351
  • بازدید کلی : 2,088,881