loading...
فانلی | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
Admin بازدید : 131 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

http://www.overdoz.ir/wp-content/uploads/Sms-Khodaya-www-OverDoz-IR.jpg

 اس ام اس های زیبای خدایا دوست دارم

نگران فردایت نباش

خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست

ما اولین بار است بندگی میکنیم ولی او بی زمانی است که خدایی میکند !

اعتماد کن به خدایی اش …

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

عاشقِ خدایی هستم که

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، دوستمان دارد !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

همیشه خدا را در آسمانها میجوییم

این را میتوان از دستهایمان هنگام دعا کردن فهمید …

غافل از اینکه خداوند همینجاست ، در کنار ما و از رگ گردن به ما نزدیکتر !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

ﺑﻌﻀﯽ ﺍشک ها ﻫﺴﺘﻨﺪ

بی ﺩﻟﯿﻞ ، بی ﺑﻬﺎﻧﻪ ، یک ﺩﻓﻌﻪ ای ، ﻧﺼﻒ ﺷﺒﯽ ﻋﺠﯿﺐ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺁﺭﺍﻡ می ﮐﻨﻨﺪ

ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﺷﮏ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺑﻬﺎﻧﻪ ، ﺳﻨﺪﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍﺳﺖ !!

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

ﺩﻋﺎ یعنی ﻣﯽ ﺷﻨﻮﺩ ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ !

ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ ؟؟

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

خدایا !

وقتی پشتم به تو گرم است

برایم مهم نیست چه کسی رو به رویم ایستاده است …

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

خدایا آمدن و رفتن همگان و دوستی و دشمنی شان بسته به چیزی است

این تویی که به هیچ چیز ، بر این ناچیز ، رحمت می آوری و مهر می گستری

تو بمان که از همگان ماندگاتری

خدایا تنها تویی که وقتی همه تنهایمان می گذارند

جلیس و مونس و همدممان می شوی …

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش

خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلط هایت را پاک میکنم !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است

از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

راز زندگی آرام این است :

امروز در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

خدایا ، ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ که ﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ هیچگاه ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

ناراحتید ؟ غمگینید ؟ احساس ناراحتى میکنید ؟

من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم ، با من حرف بزنید !

“خدا”

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

چشم ها را بستم و زیر باران رفتم

ای جان ، بوی “خـــدا” می آید !

…::: اس ام اس خدایا دوست دارم :::…

آدرس خدا را بد داده اند !

خدا در مکه و مدینه نیست

خدا در قلب تپنده آنانی است که مهر می ورزند …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی,طنز,اخبار,گالری تصاویر,بیوگرافی,دانلود,خانواده,مد و زیبایی,فناوری,ورزشی,و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,201
  • بازدید ماه : 2,201
  • بازدید سال : 54,457
  • بازدید کلی : 2,088,987