loading...
فانلی | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
keyvan بازدید : 124 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

پولادي: قراردادي با الشحانيه نبسته ام!

هر روز خبر جديدي در مورد مهرداد پولادي شنيده مي شود. يک بار از امضاي قرارداد او با الشحانيه مي گويند و بار ديگر از منتفي شدن اين انتقال!

مهرداد پولادی که از انتشار این اخبار ناراحت است در گفتگو با "ورزش سه" می گوید:« متاسفم که هر روز برای من یک شایعه درست می کنند و حتی در این شایعات از رقم قراردادم هم می نویسند. اگر با هر تیمی قراردادی امضا کنم خودم رسما اعلام می کنم. نیازی نیست که کسی گمانه زنی کند و از احتمالات حرف بزند!»

پولادی در ادامه می گوید:« من قطر نیستم و نمی دانم این اخبار چطور منتشر می شود. وقتی دبی هستم چطور می توانم با الشحانیه که یک تیم قطری است قرارداد ببندم. این را هم بگویم تا همه بدانند، قراردادی با الشحانیه نبسته ام و فعلا همه چیز مثل قبل است و هیچ خبر تازه ای نشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی,طنز,اخبار,گالری تصاویر,بیوگرافی,دانلود,خانواده,مد و زیبایی,فناوری,ورزشی,و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,007
  • بازدید ماه : 2,007
  • بازدید سال : 54,263
  • بازدید کلی : 2,088,793