loading...
فانلی | بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی
keyvan بازدید : 117 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

صادقيان: اميدوارم اين روزهاي کذايي تمام شود

ستاره پرسپوليس حالا در خانه براي پيروزي تيمش دعا مي کند.

پیام صادقیان ستاره جوان پرسپولیس که دوران محرومیتش را پشت سر می گذراند و خیلی کم مصاحبه می کند ومنتظر کاهش محرومیتش توسط کمیته استیناف هست به خبرنگار "ورزش سه" در آستانه بازی تیمش با ملوان می گوید:

فقط می توانم برای تیمم دعا کنم و به بچه های تیم می گویم بروید و بازی را ببرید چرا که ما یعنی پرسپولیس شایسته بردن هستیم .

پیام در ادامه می گوید: محرومیت سخت است و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم فقط می گویم که برای بازگشتم لحظه شماری می کنم و دوست دارم کنار تیم محبوبم در زمین فوتبال برای موفقیت بجنگم.

صادقیان که باید حداقل چند هفته صبر کند می‌گوید: باور کنید حتی بیشتر از قبل تمرین می‌کنم تا آماده‌تر باشم و امیدوارم این روزهای کذایی زودتر تمام شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی,طنز,اخبار,گالری تصاویر,بیوگرافی,دانلود,خانواده,مد و زیبایی,فناوری,ورزشی,و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 363
  • بازدید امروز : 1,128
  • باردید دیروز : 2,606
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,734
  • بازدید ماه : 9,084
  • بازدید سال : 61,340
  • بازدید کلی : 2,095,870